تغییر رنگ عجیب کیف پاسپورتی چرم زنانه با کم و زیاد شدن نور محیط

یکی از لوازم جانبی که در هر لحظه از زندگی برای خانم ها استفاده می شود کیف پاسپورتی چرم زنانه می باشد، ممکن است تقریباً در هر منطقه ای به یک کیف نیاز داشته باشیم، کیف های چرمی به دلیل ماندگاری بیشتر ترجیح داده می شوند.

علاوه بر این، تا زمانی که این کیف ها به درستی نگهداری و تمیز شوند، می توان برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کرد، با این حال تمیز کردن کیف های چرمی نیاز به صبر و دقت دارد.

از آنجایی که آنها حساس هستند هر روش تمیز کردنی برای هر پوستی مناسب نیست، به همین دلیل می توان کیف را به حالت اولیه بازگرداند به شرطی که با حرکات ملایم متناسب با نوع چرم تمیز شود بنابراین، چگونه یک کیف چرمی را تمیز کنیم؟

کثیف شدن و لکه دار شدن چیزی در عجله روزانه اجتناب ناپذیر است، بسیاری از محصولات را می توان با ماشین تمیز کرد با این حال، مراقبت بیشتری برای محصولات حساس مانند چرم لازم است، “چگونه لکه را از کیف چرمی پاک کنیم؟” در پاسخ به سوال می توان مراحل زیر را دنبال کرد:

داخل کیف باید کاملا خالی شود و با زیر و رو کردن آن گرد و غبار و کثیفی انباشته شده در داخل آن ریخته شود.
در صورت وجود مناطق سفت شده روی سطح کیف، سشوار را می توان در فاصله حداقل 10 سانتی متری نگه داشت تا پوست آن ناحیه نرم شود.
کیف های چرمی را هرگز نباید در ماشین لباسشویی شست، چرم آب را دوست ندارد.
برای پاکسازی، مقدار کمی صابون مایع برای پوست های ظریف به آب گرم اضافه می شود، صابون همچنین پوست را ضد عفونی می کند.
یک پارچه تمیز در این آب فرو می برند، پارچه نباید خیلی خیس باشد، باید خوب ساییده شود، سپس کیف را با این پارچه با حرکات ملایم پاک می کنند.
این روند تا زمانی که لکه از بین برود تکرار می شود.
برای خشک کردن باید از یک پارچه خشک تمیز استفاده شود، هرگز نباید آن را داخل خشک کن انداخت، گرمای زیاد می تواند به پوست آسیب برساند.
با اعمال صحیح این فرآیندها می توان عمر کیف های چرمی را افزایش داد و لکه های آنها را از بین برد.

از آنجایی که چرم یک ماده حساس است از محصولات شیمیایی برای از بین بردن لکه های سخت مانند رنگ استفاده نمی شود.

چگونه رنگ پارچه را از کیف چرمی پاک می کنید؟

باز هم باید با روش های طبیعی به سوال پاسخ داد، اگر لکه رنگ هنوز مرطوب است، آب صابون ممکن است کار کند، اگر خشک شده یا شروع به خشک شدن کرده است می توان آن را با روغن زیتون پاک کرد، علاوه بر این، آب لیمو رقیق شده با کمی آب نیز به دلیل اثر اسیدی آن مفید است.