به بسته بندی، کیفیت اسباب بازی طاها در محدوده های قیمتی مختلف و تکنیک های بازاریابی استفاده شده توجه داشته باشید.
این یادداشت ها به شما کمک می کند تا بهترین ایده را پیدا کنید.
هنگامی که مطمئن شدید ایده شما منحصر به فرد و قابل فروش است، قدم بعدی این است که مطمئن شوید ایده محصول شما برای مصرف کنندگان جذاب است یا خیر.
شرکت های اسباب بازی و والدین به طور یکسان هنگام خرید یک اسباب بازی به دنبال چیزهای خاصی هستند.
این پارامترها باید رعایت شوند تا ایده شما قابل اجرا در نظر گرفته شود.
چند سوال ضروری برای درک ارزش ایده شما:
آیا اسباب بازی دوام زیادی دارد؟
آیا اسباب بازی ارزش پولی را دارد که هزینه می کند؟
آیا تمام قوانین و مقررات ایمنی را رعایت می کند؟
آیا کودکان از این اسباب بازی لذت خواهند برد؟
آیا پتانسیل رشد وجود دارد؟
پاسخ به چند سوال اول نسبتاً ساده است.
اگر میخواهید یک اسباببازی بسازید، باید ایمن، سرگرمکننده، بادوام و از نظر مشتری ارزش بالایی داشته باشد.
برای درک بیشتر پیچیدگی های توسعه یک ایده قابل فروش، از Understand Your Market، یک منبع غیرانتفاعی توسط اداره تجارت کوچک ایالات متحده استفاده کنید.
فکر کردن به پتانسیل رشد ضروری است.
اگر گسترش برند امکان پذیر باشد، فروشگاه های اسباب بازی به احتمال زیاد به ایده شما علاقه مند خواهند شد.
ایده هایی که می توانند برای تولید چندین اسباب بازی در هر فصل گسترش یابند، فروش ایده خود را به یک فروشگاه اسباب بازی برای شما آسان تر می کنند.
برای تعیین مقرون به صرفه بودن، با ساختن یک نمونه اولیه شروع کنید.
می توانید هزینه های انجام شده در ساخت نمونه اولیه را با هم مقایسه کنید و بر اساس روش های مختلف حسابداری یک فرض محاسبه شده ایجاد کنید.
باید با محدوده قیمتی سایر محصولات موجود در بازار در همان دسته قابل مقایسه باشد.
این به شما کمک می کند مطمئن شوید که می توانید محصول خود را با قیمت های رقابتی بفروشید.
بسته به نوع اسباببازیای که در ذهن دارید، ممکن است لازم باشد با یک سازنده اسباببازی تماس بگیرید تا برآورد هزینه را دریافت کنید.
هنگام کار بر روی اسباببازیهای پلاستیکی یا اسباببازیهایی که نیاز به فرآیندهای پیچیده دارند، تماس با سازنده اسباببازی ضروری است.