کوکدکی که خود پوشک بچه سایز صفر را بر تن نمود

تولیدکنندگان پوشک به دلیل افزایش جمعیت، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، شاهد رشد تقاضا هستند و والدین همچنین به دنبال پوشک بچه سایز صفر درجه یک برای ارائه حفاظت و ایمنی بهتر هستند و از این رو، تولیدکنندگان پوشک بر روی تولید پوشک‌هایی تمرکز می‌کنند که قابلیت جذب بیشتر و ضد نشت را دارند.

نوآوری‌ها در طراحی پوشک نیز محبوبیت پیدا می‌کنند، زیرا تولیدکنندگان پوشک بر روی توسعه پوشک‌هایی تمرکز می‌کنند که می‌توانند جذب موثرتری داشته باشند.

از مواد جدیدی برای ساخت پوشک هایی استفاده می شود که به سرعت جذب می شوند و برای مدت طولانی خشک می شوند و علاوه بر این، پوشک برای استفاده در شب و روز نیز متفاوت است، به عنوان مثال، پوشک برای استفاده در شب دارای یک لایه جاذب اضافی است زیرا برای مدت طولانی در مقایسه با پوشک استفاده شده در طول روز پوشیده می شود.

پوشک بچه سایز صفر

مطالعات بالینی مختلف نشان داده اند که آنزیم های موجود در مدفوع می توانند برای پوست نوزاد مضر باشند و از این رو، شرکت‌ها در حال توسعه پوشک‌هایی هستند که دارای لایه‌ای هستند که می‌تواند به مدفوع اجازه دهد به‌جای روی سطح، وارد هسته شود و پوشک های نازک تر و سبک تر نیز در مقیاس وسیع تولید می شوند که سازگار با پوست و همچنین سازگار با محیط زیست هستند.

طبق گزارش Persistence Market Research، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی پوشک بچه بین سال‌های 2017 تا 2024 شاهد رشد متوسطی باشد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 2024، بازار جهانی پوشک بچه از نظر ارزش به 70458.2 میلیون دلار برسد.

پوشک های یکبار مصرف برای شاهد بالاترین رشد در بازار جهانی پوشک بچه
در مقایسه با انواع مختلف پوشک از جمله پارچه‌ای، پوشک آموزشی و غیره، پوشک‌های یکبار مصرف به دلیل سهولت استفاده و راحتی ارائه شده، احتمالاً بیشتر مورد علاقه والدین قرار می‌گیرند و در کنار توسعه پوشک های یکبار مصرف، شرکت ها بر بازیافت پوشک های یکبار مصرف نیز تمرکز کرده اند و ابتکارات مختلفی توسط شرکت های پیشرو با توسعه کارخانه هایی که پوشک های یکبار مصرف را بازیافت می کنند، انجام می شود.