کودکی که با اسباب بازی ماشین فراری از خانه فرار کرد!

از پتانسیل اسباب بازی ماشین فراری برای ترویج نژاد یا کلیشه های جنسیتی آگاه باشید.

همانطور که اسباب‌بازی‌ها در طول زمان تغییر کرده‌اند، انتظارات ما نیز از «آنچه دختران انجام می‌دهند» و «آنچه پسران انجام می‌دهند» تغییر کرده است.

همه کودکان به فرصتی برای کشف نقش های جنسیتی مختلف و سبک های مختلف بازی نیاز دارند.

کتاب‌ها یا پازل‌هایی برای کودکان ارائه دهید که مردان و زنان را در نقش‌های جنسیتی غیرکلیشه‌ای و متنوع مانند پدران خانه‌نشین، مادران شاغل، پرستاران مرد و افسران پلیس زن نشان می‌دهند.

اسباب بازی

طیف وسیعی از اسباب‌بازی‌ها را برای فرزندتان انتخاب کنید از جمله عروسک‌های کودک، وسایل نقلیه اسباب‌بازی، اکشن فیگورها و بلوک‌ها. رشد هویت جنسیتی در کودکان را ببینید.

استفاده از بازی های ویدیویی و رایانه ای را محدود کنید.

کل زمان استفاده از تلویزیون، از جمله استفاده از تلویزیون و رایانه، برای کودکان 2 سال یا بیشتر باید کمتر از 1 ساعت در روز باشد و برای کودکان کمتر از 2 سال از آن اجتناب شود.

کودکان کمتر از 5 سال فقط باید اجازه داشته باشند با بازی های رایانه ای یا ویدیویی مناسب رشد کنند، در حالت ایده آل با والدین یا مراقب خود. عادات استفاده از رسانه دیجیتال سالم برای نوزادان، کودکان نوپا و پیش دبستانی را ببینید.

مقررات دولتی، استانداردهای ایمنی بهبود یافته برای ساخت و استفاده از اسباب‌بازی‌ها، و آزمایش محصول، بیشتر اسباب‌بازی‌ها را در صورت استفاده مناسب برای سنین و مراحل توسعه توصیه شده ایمن کرده است. با این حال، هنوز هم می توان اسباب بازی های ناایمن پیدا کرد.

در تعیین ایمنی اسباب بازی، ویژگی های اسباب بازی و همچنین نحوه استفاده یا سوء استفاده از اسباب بازی و میزان نظارت یا کمک مورد نیاز برای بازی ایمن باید در نظر گرفته شود.

از اسباب بازی های دارای باتری دکمه ای یا آهنرباهای پرقدرت خودداری کنید.

SaferProducts.gov به هر کسی اجازه می دهد تا نگرانی های ایمنی اسباب بازی را گزارش کند.

Recalls.gov اطلاعاتی درباره فراخوان های ایمنی اسباب بازی ارائه می دهد.