کاپشن زنانه جک ولف اسکین رقیب کتهای چرم شدند

عرضه‌کنندگان کت‌های زنانه از چرم طبیعی، مانند چرم طبیعی، همه جا هستند. یکی از رنگ های اصلی آن مشکی است و در طول تاریخ پرتلاطم خود، که از دهه 1920 آغاز می شود، کاپشن زنانه جک ولف اسکین که به نمادی از یک سبک سرد و امروزی تبدیل شده است، به تدریج (و نه بدون مشکل) به یک مدل ضروری از کمد لباس زنانه تبدیل شده است.

این تاریخ از دهه 1920 شروع شد و امروزه بسیاری از کاپشن های چرمی در دسترس هستند که هر کدام برش، جنس و سبک خاص خود را دارند و چگونه می توانید در این پیچ و خم گزینه ها پیمایش کنید تا کت چرمی را پیدا کنید که مناسب شماست؟ فقط همانطور که رهبر می گوید عمل کنید.

آیا تاریخچه کت چرمی داستانی است که فقط مردان باید بگویند؟ همیشه اینطور نبود که کاپشن‌های چرمی مانند لباس‌های مشکی کوچک یا ژاکت جین، یک کمد لباس ضروری بودند، اما دلیلش این بود که برای مدت‌های طولانی فقط برای مردان در دسترس بود و فقط می‌توانستند.

کاپشن زنانه جک ولف اسکین

پوشیده شده توسط مردان اولین کاپشن های چرمی ژاکت هایی از نوع “هوانوردی” بودند که از پوست برنزه اسب ساخته شده بودند و برای پیشگامان صنعت هوانوردی غیرنظامی که پس از جنگ جهانی اول توسعه یافتند طراحی شده بودند و ژاکت چرمی در اصل یک لباس کاربردی بود و در این دوره بود که فعالیت موتورسواری بیشتر در دسترس عموم مردم آمریکا قرار گرفت.

علاوه بر این، در طول این مدت، دو برادر تولید کننده لباس از نیوجرسی طرحی از ژاکت چرمی ارائه کردند که تبدیل به یک کلاسیک ماندگار می شد: پرفکتو.

ایروینگ و جک شات در سال 1928 در پاسخ به سفارشی که توسط یک فروشگاه هارلی دیویدسون در لانگ آیلند ارسال شده بود، عالی طراحی کردند و صاحبان فروشگاه می‌خواستند علاوه بر محافظت کافی در برابر سرما، ژاکتی قوی، کاربردی و ماندگار به مشتریان خود از دوچرخه سواران ارائه دهند.

این ژاکت به سرعت تبدیل به کت چرم دوچرخه سواری شد و پس از جنگ جهانی دوم، به لطف افراد مشهوری مانند الویس پریسلی، جیمز دین و مارلون براندو که آن را پوشیده بودند، به جایگاهی نمادین دست یافت.