چسب بتن شیمی ساختمان ماندگاری را بیش از 300 سال می کند

چسب های بتن چسب هایی هستند که به طور ویژه برای چسبیدن به بتن، بلوک، سنگ و سایر مصالح بنایی فرموله شده اند و در حالی که چسب بتن شیمی ساختمان را می توان در برخی موارد استفاده کرد، ترجیحاً از مواد چسبنده ای استفاده شود  که معمولاً از یک لوله درزگیر استفاده می شود که محکم تر به هم می چسبد و بسیار بادوام تر از چسب ملات است.

از مزیت های چسب بتن این است که علاوه بر ترمیم ترک ها و شکاف های بتن، پیاده روها و بلوک های خاکستری، می تواند به عنوان چسب بتن به فلز و چسب فرش به بتن نیز استفاده شود.

چسب بتن اعمال شده است؟
چسب بتن در انواع ظروف برای استفاده آسان وجود دارند و برای کارهای کوچک و تعمیرات خانگی، می توان از یک ظرف فشرده برای چسباندن چسب در جایی که نیاز است استفاده کرد و برای مشاغل بزرگتر و پیشرفته تر، ممکن است به یک تفنگ درزگیر نیاز داشته باشید.

چسب بتن شیمی ساختمان

چسب ساختمانی برای بتن ممکن است بر پایه پلی اورتان یا اپوکسی باشد و ممکن است یک جزء یا دو جزء باشد که قبل از استفاده باید مخلوط شوند و همیشه برچسب را برای دستورالعمل بررسی کنید.

برای پاک کردن چسب خشک شده بتن از سطح بنایی، مراحل زیر را دنبال کنید:

تا جایی که ممکن است چسب را خراش دهید یا سمباده بزنید.
از یک حلال برای حذف باقی مانده استفاده کنید. بسته به چسب، آب داغ (جوشیده)، استون، الکل های معدنی یا پاک کننده رنگ باید این کار را انجام دهند و دستورالعمل های روی برچسب باید به شما بگوید که از کدام یک استفاده کنید، اما اگر نه، کمی از هر کدام را امتحان کنید تا زمانی که آنچه را که کار می کند بیابید.
اجازه دهید حلال چسب بتن خشک شده را نرم کند، سپس چسب باقی مانده را بتراشید.