پیدا شدن زیتون پرورده فله در کاخ سفید

زیتون مانزانیلا که از اسپانیا می آید یکی از معروف ترین انواع زیتون اسپانیایی است. این میوه کوچک سبز زیتون با استفاده از آب نمک دریا تهیه می شود.

اگر تا به حال زیتون سبز بدون هسته را در آب نمک که از فروشگاه خریداری کرده اید امتحان کرده اید، به احتمال زیاد زیتون مانزانیلا را چشیده اید. اینها رایج ترین زیتون هایی هستند که می توانید بخرید که با پیمنتو یا سیر پر و همچنین با زیتون پرورده فله پر شده اند.

به دلیل تولید بالای این زیتون ها، زیتون مانزانیلا اسپانیایی نیز یکی از مهم ترین منابع روغن زیتون اسپانیایی است.

زیتون گوردال میوه‌ای سبز رنگ و بزرگ از منطقه اندلس اسپانیا است. در واقع، آنها بزرگترین نوع زیتون هستند که در اسپانیا رشد می کنند.

این زیتون بزرگ «جامبو» به دلیل گوشت سفت و لذیذش که طعم ملایم و کمی شور دارد، یک زیتون رومیزی محبوب است. وقتی زیتون سبز را گاز می زنید، ترد مشخصی دارد.

با توجه به اینکه زیتون گوردال از انواع «زیتون روغنی» نیست، برای تولید روغن زیتون استفاده نمی شود.

زیتون

به دلیل اندازه بزرگ، زیتون گوردال پر شده با پنیر، فلفل یا میوه نیز فروخته می شود و یک افزودنی محبوب به تاپاس است.

زیتون های زیبا
زیتون پیکوال یکی از محبوب ترین زیتون هایی است که در تولید روغن زیتون استفاده می شود. در واقع، به ندرت می توان زیتون Picual را برای خرید به عنوان میوه کامل پیدا کرد.

علیرغم این واقعیت که این زیتون های کوچک هستند، یک چهارم روغن زیتون جهان از زیتون Picual تهیه می شود. دلیل اینکه این نوع زیتون اسپانیایی برای تولید روغن بسیار مناسب است این است که وزن میوه تا 27 درصد روغن است.

روغن زیتون فوق بکر فشرده شده از زیتون Picual منبع بسیار غنی از اسیدهای چرب سالم و پلی فنول ها است.

زیتون گیاهی
زیتون وردیال نوعی میوه شیرین از زیتون است که با رنگ سبز روشن خود متمایز می شود.

زیتون های Verdial سبز روشن به عنوان زیتون های رومیزی یا با تاپاس عالی هستند. آنها طعمی تند، تلخ و گوشت سفت دارند و معمولا در روغن زیتون بسته بندی می شوند.

یکی از دلایل محبوبیت زیتون Verdial این است که از معدود گونه های زیتونی است که پس از رسیدن کامل سبز باقی می ماند. آنها یکی از رایج ترین انواع زیتون سبز در اسپانیا هستند که به سرعت طعم های دیگری را به خود می گیرند.