پمپ بنزینی در تهران که اسباب بازی پمپ بنزین اشانتیون می دهد

در حال حاضر، شما همبازی مورد علاقه کودکتان هستید. آیا تا به حال با یک اسباب بازی پمپ بنزین با کودکتان بازی کرده اید؟ این تعاملات به کودک شما کمک می کند تا زبان، روابط اجتماعی و علت و معلولی را بیاموزد.
هنگامی که نوزادان شروع به درک چگونگی ارتباط چیزهای موجود در محیط با یکدیگر و نحوه مزه، بو، احساس و صدای آنها
می کنند، نوزادان برای مرحله بعدی رشد آماده می شوند: فهمیدن اینکه چگونه کار می کنند.

کودکان نوپا از عملکرد اشیا آگاه می شوند.
آن‌ها دوست دارند بلوک‌ها را روی هم بچینند، در تلفن اسباب‌بازی حرف بزنند یا از یک فنجان «بچه بزرگ» بنوشند.
کوچولوی شما ممکن است شب ها یک عروسک بچه را در رختخواب ببرد یا در حالی که یک قطار اسباب بازی را هل می دهد صداهای “چو چو” از خود بیرون بیاورد. این زمینه را برای بازی پیش دبستانی فراهم می کند، زمانی که استفاده از تایمر اجاق گاز در آشپزخانه بازی یا به صدا درآوردن زنگ در ماشین آتش نشانی وانمودی نشان دهنده درک رو به رشد کودک شما است که هر مورد هدفی را دنبال می کند. کودک نوپا شما نیز شروع به تمایز رنگ ها و اشکال می کند.

اسباب بازی پمپ بنزین


بنابراین اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که برای دست های کوچک روشن، رنگارنگ و سرگرم کننده باشند.
در سن 2 سالگی، اکثر کودکان نوپا می توانند به توپ ضربه بزنند، با مداد رنگی خط خطی کنند و برج هایی با ارتفاع چهار بلوک یا بیشتر بسازند.
در سن 3 سالگی، آنها می توانند پازل های ساده انجام دهند و سه چرخه را رکاب بزنند. انتظار داشته باشید که تکرارهای زیادی را مشاهده کنید، زیرا این گونه است که کوچولوها بر مهارت های جدید تسلط پیدا می کنند و می آموزند که تا حدودی بر دنیای اطراف خود کنترل دارند.

نوزادان با حواس پنجگانه اشیاء را کشف می کنند.
کودکان نوپا شروع به کشف نحوه کار خود می کنند.
در حال حاضر، به عنوان کودکان پیش دبستانی، آنها از اسباب بازی ها و اشیاء دیگر برای هدف مورد نظر خود استفاده خواهند کرد، در عین حال دنیایی از امکانات دیگر را نیز برای آنها تصور خواهند کرد.