هنر کیک تزئین شده ترکیبی از آشپزی و هنر است

هنر کیک تزئین شده ترکیبی از آشپزی و هنر است. هدف از دوره تزیین طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه پرورش تزئینات فرهنگی، هنری و خلاق است. دانش‌آموزان علاوه بر دانش و فناوری‌هایی که معلمان کلاس درس می‌دهند، می‌توانند از فعالیت‌های باشگاهی با گروهی از افراد همفکر در تعقیب اهداف و آرمان‌های مشترک استفاده کنند.

باشگاه‌های دانش‌آموزی تحت محدودیت‌های زمانی و برنامه درسی نیستند و گروهی از افراد حرفه‌مدار با علایق مشترک می‌توانند از زمان فوق برنامه برای بحث، مطالعه و بهبود کار خود استفاده کنند و انرژی نوآوری خود را افزایش دهند. دانش‌آموزان در یک کلوپ هنری تزئین شومیز یقه کراواتی باید روش‌ها، استراتژی‌ها، مواد و پلتفرم‌های یادگیری را برای دستیابی به نتایج یادگیری ایده‌آل و تعقیب بیان خلاقانه بهینه به‌کار گیرند (کلارک و پترسون، 1986).

دانشگاه کاتولیک فو جن تایوان (2014) از استراتژی یادگیری کلاس درس معکوس برای نظرسنجی از 500 معلم در سال 2012 استفاده کرد و نتایج نشان داد که: درصد رضایت 1.88٪ بود. 46% از معلمان اظهار داشتند که رضایت “بهبود بسیار قابل توجهی” را نشان می دهد.

2.67% از معلمان نشان دادند که نمرات آزمون دانش آموزان به طور قابل توجهی بهبود یافته است. و 2.8 درصد از معلمان بیان کردند که انگیزه یادگیری دانش آموزان به طور قابل توجهی بهبود یافته است. قهوه برای لاغری شکم و پهلو یک کلاس درس معکوس از مواد آموزشی آنلاین و کمک های سمعی و بصری برای تقویت دانش و مهارت های قبلی دانش آموزان قبل از تدریس استفاده می کند.

این رویکرد علاقه دانش آموزان را به یادگیری تحریک می کند و رضایت دانش آموزان را از یادگیری افزایش می دهد. فعالیت های یادگیری واقعی که دانش آموزان در آن شرکت می کنند می تواند به راحتی انگیزه یادگیری آنها را تحریک کند. اندازه لباس بافتنی نوزاد تای و همکاران (2017) کلاس درس معکوس را مقایسه کرد.

  • منابع:
    1. The Impact of a Flipped Classroom on the Creativity of Students in a Cake Decorating Art Club
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!