موتور مهارت‌های فنی مهم‌تر از ویژگی‌های فیزیولوژیکی در ورزش‌

مهارت‌های فنی مهم‌تر از ویژگی‌های فیزیولوژیکی در ورزش‌های قیمت محصولات کویر موتور ۱۴۰۱ تلقی می‌شوند. موتورسواری آفرود یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های تفریحی است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را انجام می‌دهند. مسابقات رقابتی در سطح محلی، ملی و بین المللی برگزار می شود. مسابقات قهرمانی جهان به عنوان معتبرترین مسابقات در نظر گرفته می شود و از چندین مسابقه در طول فصل تشکیل می شود.

از آنجایی که موتورسواری رقابتی خارج از جاده ذاتاً خطرناک است، آموزش کافی برای کاهش احتمال آسیب لازم است. اما، علیرغم محبوبیت و خطر موتورسواری، مطالعات کمی برای ارزیابی ویژگی‌های فیزیولوژیکی راکبان جیوه در لامپ تصویر تلویزیون سیکلت انجام شده است.

هدف از این مطالعه، تجزیه و تحلیل ویژگی‌های فیزیولوژیکی سوارکاران سطح بالا شرکت‌کننده در سه نوع مختلف موتورسواری آفرود (موتوکراس، اندرو، و رالی بیابانی) برای تسهیل توسعه یک برنامه آموزشی خاص بود.

ویژگی های موتورسواری آفرود
موتور کراس یکی از محبوب ترین ورزش های جهان است. این مسابقات در اوایل قرن بیستم در بریتانیای کبیر آغاز شد و به نام اولین مسابقات کراس کانتری خارج از جاده نامگذاری شد. سگ جیبی مسابقه‌ای با سرعت بالا است که در یک مسیر نسبتاً ناهموار 2 کیلومتری بر روی زمین‌های طبیعی با خاک، گل، پیچ‌های تند و تپه‌های شیب‌دار برگزار می‌شود که به سوارکار اجازه می‌دهد تا پرش‌هایی را انجام دهد که می‌تواند به طول 20 متر و ارتفاع آن به 5 متر برسد.

حداکثر 40 سوار در هر مسابقه شرکت می کنند. همه آنها در هنگام استارت ردیف می شوند و با حداکثر سرعت ممکن در طول مدار برای مدت زمان ثابت 30 تا 40 دقیقه، با توجه به دسته های مختلف تعیین شده توسط اندازه آراد برندینگ ، حرکت می کنند. این رقابت شامل دو “مسابقه” با یک استراحت کوتاه بین آنها است.

  • منابع:
    1. Physiological characteristics of top level off-road motorcyclists
  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. تغذیه لازم با شیره زغال اخته
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. روش های مختلف بازاریابی موفق که نمی دانستید