ماشین بافندگی اسباب بازی که بافندگان نیز از آن استفاده میکنند!

نیویورک، پیشرفت‌های جدید و مفیدی را در ماشین بافندگی اسباب بازی ابداع کرده‌اند که در زیر مشخصات آن‌ها آمده است.

این اختراع یک ماشین بافندگی اسباب‌بازی را در نظر می‌گیرد، هدف این است که ماشینی با این ویژگی ارائه دهد که دارای قطعات نسبتاً کمی است، که یکی از آنها به عنوان حامل نخ، بازکن سوزن و یک بادامک سوزن عمل می‌کند.

ساختار آن بسیار ساده است و اجازه می‌دهد در نتیجه کاهش اندازه ماهیت و مزایای اختراع زمانی بهتر درک می شود که شرح مفصل زیر در رابطه با نقشه همراه خوانده شود.

اسباب بازی

اختراع مربوط به ساخت، ترکیب و چیدمان قطعات همانطور که ادعا شده است.

در نقشه‌هایی که بخشی از این برنامه را تشکیل می‌دهند، مانند اعداد مرجع، قسمت‌های مشابه را در چندین نما نشان می‌دهند، و در آن ارتفاع عقب ماشینی است که مطابق با اختراع من ساخته شده است.

ماشینی که موضوع اختراع من را تشکیل می دهد شامل یک پایه O است که روی آن استانداردهای موازی 11 با فاصله نصب شده است.

هر یک از آنها لبه بالایی خود را در جهت معکوس مخروطی کرده اند تا اعضای 12 و 13 را به ترتیب در شیب مناسب نگه دارند عضو 12 بستر سوزن را تشکیل می دهد و دارای تعداد زیادی شیار موازی با فاصله 14 1n است.

هر یک از آنها یک سوزن بافندگی 15 با ساختار معمولی و معروف چیده شده است.

البته این سوزن‌ها برای حرکت لغزشی در داخل شیارهای مربوطه خود نصب می‌شوند، سوزن‌ها توسط یک بادامک به حرکت در می‌آیند، و بادامک توسط یک میله بادامک کشویی 17 حمل می‌شود.

در پایان به میله 17 در مجاورت انتها ثابت می‌شود. نوارهای منحنی 18 وجود دارد که انتهای متناظر مخالف آنها به یک میله 19 متصل شده است.

دومی به صورت لغزنده توسط خرطوم های دارای دهانه 20 که توسط عضو 13 دستگاه حمل می شود، پشتیبانی می شود.

انحنای نوارهای 18 به وضوح میله بادامک 17 را بلافاصله بالای بستر سوزن قرار می دهد.

پایانه‌های میله 17 به صورت 21 تنظیم می‌شوند و این پایانه‌ها انتهای میله 22 را دریافت می‌کنند که در استانداردهای 11 نیز از دهانه‌های خط‌دار عبور داده می‌شود، میله 22 برای نگه‌داشتن میله 17 به درستی روی بستر سوزن قرار گرفته است.