ماساژور تعبیه شده در حوله یکبار مصرف استخری!

برای یافتن حوله یکبار مصرف استخری که می‌خواستیم آزمایش کنیم، صدها گزینه را به صورت آنلاین در آمازون، JCPenney، Macy’s، Bed Bath & Beyond، Target، و Walmart، به‌علاوه مارک‌هایی مانند The Company Store، Lands بررسی کردیم – این انتخاب سرگیجه‌آور است و دائماً در حال تغییر است. End، L.L.Bean، Brooklinen، Riley Home و Onsen. ما به رتبه‌بندی‌ها و نظرات مالک و همچنین نظرات خوانندگان توجه کردیم.

من همچنین از Kohl’s، Macy’s، JCPenney، Bed Bath & Beyond و Target بازدید کرده ام تا رنگ و کیفیت ده ها حوله را شخصاً ارزیابی کنم. ریک بسینجر، مدیر تولید و نوآوری در 1888 Mills، به من پیشنهاد کرد که از دست غیرمسلطم برای لمس حوله‌ها استفاده کنم – این حوله کمتر زبر است و بهتر می‌تواند نرمی و احساس را پیدا کند.

حوله

او هشدار داد که تولیدکنندگان اغلب حوله‌های جدید را با افزودن نرم‌کننده‌ها نرم‌تر می‌کنند، اما بعد از چند دوره شستشو می‌شوند (چیزی که ما در آزمایش‌های خودمان تأیید کردیم).

او همچنین خاطرنشان کرد که رنگ‌های تیره و پررنگ بیشتر نشان‌دهنده نرمی طولانی‌مدت حوله‌ها هستند، زیرا رنگ آن‌ها از جذب آن نرم‌کننده‌ها جلوگیری می‌کند. هنگامی که نرم کننده شسته می شود، حوله ها بدون در نظر گرفتن رنگشان یکسان احساس می کنند.

من از سال 2017، 158 حوله را در نظر گرفتم و 41 حوله را آزمایش کردم. برای هر دور آزمایش، من با اندازه گیری هر حوله و ارزیابی احساس مستقیم از بسته شروع می کنم. من همه چیز را یک بار می شوم و خشک می کنم، دوباره هر حوله را اندازه می گیرم تا انقباض آن را بررسی کنم، و به دنبال ساییدگی، ریزش، نخ های کشیده شده، محو شدن رنگ یا زبری می گردم.

پس از حذف چند حوله در این مرحله، از هر فینالیست باقی مانده بعد از دوش گرفتن استفاده می کنم و میزان جذب و راحتی آن را ارزیابی می کنم و چقدر بدنم را می پوشانم (من سایز 16 می پوشم). سپس زمان بندی می کنم که چقدر طول می کشد تا حوله های تست مرطوب در هوا خشک شوند.