فوم سقفی نسوز که عمل تهویه را در هنگام آتش سوزی انجام میدهد!

استفاده از فوم سقفی نسوز در اتاق زیر شیروانی مسکونی یکی از کاربردهایی است که در حال افزایش است.

خانه‌ها برای قرن‌ها با اتاق زیر شیروانی تهویه‌دار معمولاً سوراخ‌های دریچه‌ای در زیر لبه‌ها ساخته می‌شوند تا اجازه دهند هوای گرم و رطوبت از آن خارج شود و سقف در زمستان سرد بماند، که تشکیل سدهای یخی را متوقف می‌کند.

با این حال، پذیرش اتاق‌های زیرشیروانی بدون تهویه و مطبوع از سال 2006 افزایش یافته است، زمانی که قانون بین‌المللی مسکونی مجوز آنها را آغاز کرد، تا حدی در پاسخ به سازندگانی که می‌خواهند تجهیزات HVAC را در آنجا قرار دهند.

فوم

SPF یکی از محصولات ساختمانی است که برای تبدیل اتاق زیر شیروانی به فضاهای مطبوع استفاده می شود تا سیستم های تهویه مطبوع بتوانند به طور موثر عمل کنند و هنگامی که برای کدگذاری نصب می شوند، صاحبان خانه می توانند فضای ذخیره سازی را که تقریباً با دمای بقیه خانه است انتخاب کنند.

SPF در فوم های سلول باز یا بسته وجود دارد و می توان از هر کدام برای اتاق زیر شیروانی بدون هوا استفاده کرد. SPF سلول بسته، که سفت تر و قوی تر است، اغلب برای قسمت شیب دار سقف توصیه می شود.

دانکن گفت: «عایق درست زیر عرشه سقف در قسمت شیبدار سقف قرار می گیرد و فوم اسپری برای این کار بهترین است زیرا می چسبد و در جای خود باقی می ماند.

اکنون ده ها هزار خانه وجود دارد که به این روش عایق بندی شده اند و می تواند حدود 10 تا 15 درصد در هزینه های گرمایش و سرمایش شما صرفه جویی کند.

این بسیار قابل توجه است. و برای مکان‌هایی مانند فلوریدا، کالیفرنیا و تگزاس، که در آن‌ها هیچ زیرزمینی ندارید، یک فضای ذخیره‌سازی مطبوع به خانه اضافه می‌کند و مردم واقعاً آن را دوست دارند. می‌توانید بدون نگرانی در مورد آب شدن شمع‌ها یا خراب شدن چیزها در اثر گرما، وسایل را در آنجا قرار دهید.

هنگامی که ما در مورد رشد 15 درصدی صحبت می کنیم، اتاق زیر شیروانی بدون اختراع واقعا به صنعت ما کمک کرده است. ما می بینیم که بسیاری از صاحبان خانه ها از اتاق زیر شیروانی بدون هوا به عنوان بازسازی استفاده می کنند.