فریم عینک المانی توسط یک ایرانی تولید شد

اکثر افرادی که فریم عینک را انتخاب می کنند به قیمت و سبک اهمیت می دهند و اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، مانند سبک، استحکام، انعطاف پذیری و مقاومت فریم عینک المانی در برابر خوردگی که مهم است.

فریم های عینک امروزی از انواع مختلفی از پلاستیک و فلز ساخته می شوند و برخی از فریم ها مواد را با هم ترکیب می کنند به عنوان مثال، یک قاب با پلاستیک اطراف لنزها و قطعات شقیقه ساخته شده از تیتانیوم و به گفته دوین هریسون، پزشک متخصص چشم در مرکز چشم رودخانه کلمبیا در ریچلند، WA، مواد مختلف برای افراد و موقعیت‌های مختلف مناسب هستند.

فریم های تیتانیومی بسیار قوی، سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی هستند و آنها ضد حساسیت هستند برای افرادی که به فلزات خاصی مانند نیکل حساسیت دارند، مهم است و دکتر هریسون می‌گوید: فریم‌های تیتانیومی محکم هستند و می‌توانند انتخاب خوبی برای کودکان بزرگ‌تر یا برای هرکسی که قاب آن‌ها خشن است باشد و قاب‌های تیتانیومی در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

فریم عینک المانی

مونل مخلوطی از فلزات است و در حالی که این فریم ها ممکن است نیکل یا فلزات دیگری داشته باشند که می توانند در برخی از افراد با پوست حساس باعث واکنش های آلرژیک شوند، دکتر هریسون می گوید اکثر فریم های مونل دارای پوششی برای محافظت از پوست هستند و قاب های مونل کاملاً انعطاف پذیر و مقاوم در برابر خوردگی هستند.

بریلیم قیمت کمتری نسبت به تیتانیوم دارد و بسیار سبک و قوی است و همچنین انعطاف پذیر است و تنظیم آنها را برای بینایی شناس آسان می کند و دکتر هریسون می گوید بریلیم بسیار مقاوم در برابر خوردگی است.

این قاب ها برای افرادی که زمان زیادی را در آب نمک یا اطراف آن می گذرانند می تواند انتخاب خوبی باشد و فریم های بریلیوم در رنگ های مختلفی وجود دارند و
قاب های فولادی ضد زنگ سبک و قوی هستند، اما به سبک تیتانیوم نیستند و آنها می توانند ارزان تر از سایر قاب های فلزی باشند و در برابر خوردگی مقاوم هستند.