فروش حبه عناب شاینا در ۱۳ طعم مختلف

حبه عناب نام فرآورده تولیدی از پودر عناب به همراه هسته آن است که از نظر قالب ظاهری همانند قند می باشد و در بسته بندی های مختلف موجود است.

حبه عناب شاینا برند معروف و معتبر در زمینه این محصول به شمار می رود که در واقع ثبت اختراع این خوراکی خوشمزه نیز توسط همین نام و برند انجام شده است.

حبه عناب در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند به مرحله ساخت و فرآوری رسیده است چرا که تنها این استان است که از نظر تولید و عرضه عناب قطب ایران است و می توان گفت تمام ایرانیان عناب را به نام این استان می شناسند. عناب های این منطقه از نظر کیفیتی در سطح بسیار بالایی هستند و از این جهت این اطمینان خاطر حاصل می شود که حبه های تولیدی نیز دارای کیفیت مرغوب و مناسبی باشند.

قیمت گذاری حبه های عناب بر اساس وزن آنها صورت می گیرد در واقع بسته بندی هایی که از این محصولات موجود است دارای وزن بندی متفاوتی است و از این رو هر بسته بندی بنا به وزنی که دارد قیمت و نرخ متغیری نیز دارا می باشد.

حبه عناب در ۱۳ طعم متفاوت عرضه می گردد که عبارتند از: عناب ساده، کاکائویی، نارگیلی، زرشک، شاهدانه، هلو، توت، زنجفیل، دارچین،زردآلو، سنجد، خرما و گل محمدی