شوینده پوست چرب اریکه می تواند 20 سال انقضا داشته باشد!

• سالیسیلیک اسید یک بتا هیدروکسی اسید، برای خلاص شدن از شر چربی اضافی پوست بسیار عالی است و از آنجایی که شوینده پوست چرب اریکه دارای این اسید است، سلول های مرده پوست را نیز به آرامی از بین می برد و از مسدود شدن منافذ جلوگیری می کند.

اگر آکنه شما بیشتر جوش های سرسیاه و سرسفید است، برای پاک کردن منافذ پوست از پاک کننده اسید سالیسیلیک برای پوست های چرب استفاده کنید.

نیاسینامید اغلب به عنوان یک نامیده می شود، عمدتاً به این دلیل که همه کارها را انجام می دهد و نیاسینامید که نوعی ویتامین B3 است.

شوینده

فواید زیادی برای پوست دارد، از جمله کنترل سبوم، کاهش آکنه، روشن کردن پوست و پالایش منافذ و فوم صورت پاک کننده آکنه POND’S حاوی اسانس Thymo-T، اسید سالیسیلیک و نیاسینامید است که با هم کار می کنند تا از شر آکنه خلاص شوید، پوست را صاف و درخشان کنید و چربی را از بین ببرید.

 

• گلیکولیک اسید – گلیکولیک اسید یک آلفا هیدروکسی اسید محبوب است که برای استفاده در پوست های مستعد آکنه به اندازه کافی ملایم است و مسئول لایه برداری سلول های مرده پوست و نشان دادن پوستی صاف و درخشان است و برای پوست های چرب مفید است زیرا از انسداد منافذ جلوگیری می کند.

• بنزوئیل پراکسید – بنزوئیل پراکسید یک ماده بسیار قوی تر برای مبارزه با آکنه است و برای آکنه های التهابی مانند پاپول ها و پوسچول ها توصیه می شود و در از بین بردن باکتری ها موثر است، اما همچنین می تواند روی پوست به شدت خشک شود.

متخصص پوست شما به بهترین وجه می تواند پاک کننده ای را برای پوست های چرب توصیه کند که با نیازها و حساسیت های پوست شما مطابقت داشته باشد و علاوه بر این، برای محافظت از پوست و کمک به التیام آن، به طور مرتب ضد آفتاب بزنید.