سینی پلاستیکی گلدار که دارای بویی شگفت انگیز و مطبوع است!

در 50 سال گذشته، سینی پلاستیکی گلدار آشپزخانه به دلیل کارایی و هزینه آن به یک روند در صنعت آشپزخانه تبدیل شده است.

با این حال، ممکن است در سال های اخیر متوجه شده باشید که ظروف چوبی آشپزخانه در حال افزایش است.

البته، سبک و زیبایی شناسی دو دلیل اصلی این تغییر ظریف هستند، اما دلایل عملی بسیار دیگری نیز وجود دارد. در اینجا برخی از دلایلی است که من پیدا کردم.

1. آنها می توانند رایحه ایجاد کنند

بعد از یک روز شلوغ، پیتزای خوشمزه ایتالیایی یک وعده غذایی عالی است. طعم و خمیر تازه ای که هنگام پخت و سرو پیتزا با وسایل چوبی تولید می شود را نمی توان با سایر ظروف آشپزخانه جایگزین کرد.

در نهایت بوی غذا بر لذت ما از لذت بردن از غذا می افزاید. ابزارهای چوبی می توانند عطری نوستالژیک ایجاد کنند و ما را به دوران آشپزی سنتی برگردانند.

ابزارهای چوبی آشپزخانه نیز می توانند بوی مطبوع را در آشپزخانه شما ایجاد کنند و در عین حال به شما این امکان را می دهند که بویی شگفت انگیز و آشنا را استشمام کنید.

سینی

2. ایمن هستند

هنگامی که فلزات یا پلاستیک ها در مواد با دمای بالا غوطه ور می شوند، ممکن است مولکول هایی از مواد ناپایدار تولید شوند که ذوب می شوند و به مواد مهم مواد غذایی تبدیل می شوند.

زمانی که غذای شما به شرایط ایمن برسد ممکن است ناخوشایند باشد و در بدترین حالت یک تهدید بالقوه برای سلامتی شما باشد.

آخرین چیزی که می خواهید این است که بقایای پلاستیک به بخش مهمی از رژیم غذایی خانواده تبدیل شود. ظروف چوبی آشپزی می توانند این اثر را به طور کامل از بین ببرند که یکی از دلایل اصلی محبوب شدن آنهاست.

3. استفاده از آنها بسیار راحت است

بسیاری از ظروف آشپزخانه داغ در معرض فرآیند پخت و پز قرار می گیرند. برای ایمنی و راحتی، باید از تماس پوست با این سطوح خودداری کنید.

ظروف چوبی آشپزخانه می توانند باعث شوند دیگر نگران چنین مشکلاتی نباشید، زیرا به هیچ وجه گرمای زیادی را در خود ذخیره نمی کنند.

من شخصاً دوست دارم از وسایل چوبی آشپزخانه و برخی از وسایل آشپزخانه مدرن تر استفاده کنم.

به عنوان مثال، هنگام پختن غذا در قابلمه فوری، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر از گاهی غذا را هم بزنید. اما وسایل فلزی در بیست تا سی ثانیه گرمای زیادی را جذب خواهند کرد.