دستگاه روغن کشی پرس سرد کالیبر ۳۵ میلیمتر میتواند تا 50 درصد مصرف برق را کاهش دهد!

تمام قطعات و مواد اولیه مورد استفاده در دستگاه روغن کشی پرس سرد کالیبر ۳۵ میلیمتر با بالاترین کیفیت عرضه شده و توسط کارکنان مجرب پردازش می شود.

ما با شرکت هایی کار می کنیم که خود را در سراسر جهان ثابت کرده اند و در کیفیت موتور، کاهنده و درایور موتور (اینورتر) پیشرو هستند.

روش پرس سرد، پرس پیچی است و روغن انواع دانه های روغنی و مغزها را می توان در حدود 38 درجه سانتیگراد پرس کرد.

از آنجایی که ماشین‌های ما یک فرآیند کاملاً مکانیکی را انجام می‌دهند، هیچ ماده شیمیایی یا ورودی اضافی مورد نیاز نیست.

این محصول در طبیعی ترین حالت پرس سرد است و کیفیت روغن کاملاً حفظ می شود.

دستگاه

روغن‌های طبیعی فشرده سرد که از طیف گسترده‌ای از محصولات به دست می‌آیند، کاربردهای زیادی دارند، از صنایع غذایی گرفته تا داروسازی.

ماشین های ما برای 4 هدف در پرس نفت بهینه شده اند.

برای حذف هر چه بیشتر روغن از محصول مورد استفاده، برای به حداکثر رساندن ظرفیت پرس محصول، برای مصرف انرژی بسیار کم، برای به حداقل رساندن نیاز به فیلتر در روغنی که خارج می شود.

هنگامی که در ظرفیت های کارآمد توصیه شده استفاده می شود، کمتر از 6٪ روغن در خمیر باقی می گذارد و می تواند 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته کار کند.

با استفاده از این دستگاه ها می توانید بدون زحمت روغن نارگیل، زیره سیاه، بادام، خشخاش، کنجد و بسیاری از محصولات دیگر را استخراج کنید.

پرس رومیزی برای پرس سرد به شما این امکان را می دهد که چربی گیاهی را تقریباً از هر دانه ای که حاوی آن است استخراج کنید.

دمای محصول در هنگام فشردن از 40 درجه سانتی گراد بالاتر نمی رود، در حالی که بیش از 6 درصد چربی در باگاس باقی نمی ماند.

قلب این دستگاه یک موتور و گیربکس قوی آلمانی است که به دلیل قابلیت اطمینان و دوام معروف هستند و در مقایسه با آنالوگ ها تا 50 درصد برق کمتری مصرف می کنند.

برای سهولت کار موتور و افزایش طول عمر دستگاه، پرس مجهز به یک سیستم بلبرینگ دوتایی است تا از گرم شدن بیش از حد موتور و عناصر گیربکس جلوگیری شود.

به دلیل این تقویت، دستگاه حتی سخت ترین آجیل ها را می جود.