خرمای تک نفره کلاس به عنوان نماد عشق و باروری شناخته شد!

خرما یک میان وعده مغذی، خوشمزه و راحت است. خرمای تک نفره کلاس سرشار از فیبر، کالری و قند طبیعی هستند و به عنوان یک میان وعده شیرین یا بخشی از یک وعده غذایی به خوبی خدمت می کنند.

با توجه به توانایی بدن شما در هضم غذاها بدون توجه به زمان روز، می توانید هر زمان که دوست دارید خرما را میل کنید.

آنها به دلیل داشتن فیبر و قند بالا، یک میان وعده عالی در صبح، بعد از ظهر یا عصر درست می کنند که به شما کمک می کند سیر و انرژی داشته باشید.

با این حال، اگر مبتلا به IBS هستید، حساس یا آلرژیک هستید، یا اسهال دارید، ممکن است بخواهید از مصرف خرما خودداری کنید یا ابتدا با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید.

پیش بروید و از تاریخ ها در هر زمان و هر طور که می خواهید لذت ببرید.

به میوه ای باستانی بومی مناطق مختلف آسیا و مدیترانه است.

کشت آن را می توان به یونان و روم باستان ردیابی کرد، جایی که به عنوان نماد عشق و باروری عمل می کرد. اگرچه امروزه به طور قابل توجهی کمتر رایج است، اما به از بستگان نزدیک میوه های محبوب مانند سیب و گلابی است.

آنها برای چندین دهه در طب عامیانه مورد استفاده قرار گرفته اند، اما تحقیقات علمی در مورد مزایای آنها هنوز در مراحل اولیه است.

در اینجا 8 مزیت سلامتی نوظهور به همراه چند نکته ساده برای گنجاندن آن در رژیم غذایی آورده شده است.

همانطور که می بینید، این میوه مقادیر متوسطی از ویتامین C و مس، به علاوه مقادیر کمی ویتامین B، آهن، پتاسیم و منیزیم را تامین می کند.

در حالی که به‌طور فوق‌العاده غنی از هیچ ترکیب خاصی نیست، به‌ها طیف وسیعی از مواد مغذی را برای کالری بسیار کمی ارائه می‌دهند.