جوراب کالج ترک انگشتان را در یک راستا حفظ می کنند

اگر رگ های واریسی، رگ های عنکبوتی یا ادم خفیف دارید، جوراب کالج ترک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و علاوه بر این، اگر نمی توانید به اندازه معمول حرکت کنید، می توانند به بهبود گردش خون پس از جراحی کمک کنند.

این جوراب‌ها با ارائه قوی‌ترین سطوح فشرده‌سازی، ممکن است به‌عنوان نسخه‌ای برچسب‌گذاری شوند و این می تواند برای کسانی که تورم شدید، DVT یا نگرانی های بعد از جراحی با علائمی از متوسط تا شدید دارند، مناسب باشد.

آیا جوراب های فشاری و جوراب ها یکسان هستند؟ نه کاملا و جوراب های فشاری کوتاه هستند و فقط تا مچ پا می رسند، در حالی که جوراب های فشاری بلندتر هستند و تا زانو یا ران شما می رسند.

علاوه بر این، جوراب های فشاری ممکن است دارای انگشتان بسته باشندو اگر در حال پرواز هستید، باید جوراب های فشاری بپوشید، اما اگر هر گونه ناراحتی یا عوارض جانبی را تجربه کردید، پس از چند ساعت آن را بردارید.

جوراب کالج ترک

اگرچه جوراب‌های فشرده در گذشته رنگی بژ داشتند که هیچ جنسیتی را هدف قرار نمی‌داد، اما اکنون در رنگ‌های روشن و طرح‌های خلاقانه‌ای وجود دارد که به نظر می‌رسد برای خانم‌ها مناسب است.

مردانی که به دنبال جوراب های فشرده هستند، تنوع زیادی برای انتخاب ندارند، به خصوص وقتی صحبت از جوراب های فشرده می شود که شرایط بالاتر از سطح زانو را برطرف می کند و با این حال، خانم‌ها طیف وسیع‌تری از جوراب‌های شیک و کاربردی دارند که می‌توانند انتخاب کنند.

با این حال، برخی از تفاوت ها نیز وجود دارد و برخی از اقلام لباس به گونه‌ای طراحی می‌شوند که متناسب با قسمت‌های خاص بدن یا آناتومی بدن زن یا مرد باشد.

به عنوان مثال، مردان معمولاً تمایل دارند پاهای بزرگ‌تری داشته باشند و بنابراین ممکن است به جوراب‌های بزرگ‌تر نیاز داشته باشند، اگرچه همیشه استثناهایی وجود دارد که مردان پاهای بزرگ‌تری دارند و زنان پاهای کوچک‌تری از اندازه متوسط ​​جنس خود دارند.

علاوه بر این، تمایزات در مد به دلیل سنت‌ها و روندهای اجتماعی ما را به این باور رسانده است که لباس‌های خاصی برای پوشیدن مردان و اقلام خاصی برای پوشیدن زنان وجود دارد.

با وجود تمام این موارد، خرید هر سبکی که با اندازه‌گیری‌ها و محدوده قیمت شما مطابقت دارد، بدون توجه به جنسیت آن‌ها، به شما این امکان را می‌دهد که مناسب‌ترین مواد و سبک‌ها را برای خود بیابید.