جوراب نوزادی عروسکی که به حرف آمد

از آنجایی که هوای خنک‌تر برای پاییز و زمستان شروع می‌شود، توصیه می‌شود برای گرم نگه داشتن پاهایشان جوراب نوزادی عروسکی قرار دهید و علاوه بر نرمی و گرمایش یک جفت جوراب یا ظاهر شیک آنها، پوشیدن جوراب بچه ها مزایای دیگری نیز دارد:

به جلوگیری از بو کمک می کند: پاهای بچه ها بیشتر از پاهای بزرگسالان عرق می کنند، به خصوص وقتی کفش هایی می پوشند که از مواد مصنوعی، پلاستیکی یا لاستیکی ساخته شده باشد.

آنها حتی ممکن است با پوشیدن این نوع کفش ها احساس ناراحتی کنند زیرا این مواد به طور قابل توجهی به تعریق پاها کمک می کنند زیرا به طور طبیعی تنفس نمی کنند.

جوراب نوزادی عروسکی

برای جلوگیری از تعریق زیاد پاهای آنها، توصیه می کنیم یک جفت جوراب نخی خوب قرار دهید که بتواند به جذب مقدار زیادی عرق از پای آنها کمک کند.
از عفونت هایی مانند پای ورزشکار یا قارچ هایی که می توانند در مکان های عمومی پخش شوند محافظت کنید و اگر بچه ها در مکان های عمومی جوراب بپوشند، می تواند احتمال ابتلا به این نوع عفونت ها را کاهش دهد.

از صدمات ناشی از اجسام خشن جلوگیری کنید: جوراب‌ها، به‌ویژه آنهایی که دارای محافظ‌هایی مانند کفی سیلیکونی هستند، می‌توانند نوعی محافظت را بسته به زمین ایجاد کنند و اگرچه بهترین محافظت در برابر اجسام سخت و تیز یک جفت جوراب خوب است.
دختر 13 ماهه ما به تازگی شروع به کاوش کرده است، با ایستادن و قدم زدن در کنار مبلمان یا بیرون در کنار ایوان و برای محافظت از پاهای ظریف او در برابر خارهای احتمالی در مناطق خاصی از چمن، من معمولا Playsocks را روی پای او می گذارم (مدل های Ewers، VABS یا SoftSteps) تا اطرافش را شگفت زده کند.

این جوراب ها دارای زیره های سیلیکونی ضد لغزش هستند که به گونه ای طراحی شده اند که هوا به گردش در می آید و از تعریق در جوراب ها جلوگیری می کند و در عین حال تجربه ای نزدیک به پابرهنه (طبیعی) را به او می دهد.

می‌توانم ببینم که او از پوشیدن آن‌ها حتی در داخل خانه هم خوشحال است، زیرا جوراب‌های استاندارد تمایل دارد روی قسمت‌های چوبی و کاشی‌کاری‌شده خانه ما لغزند.