تقاضای درخواست مایع دستشویی بوژنه توسط کشور کنیا!

پیامد ثانویه کیفیت باکتریولوژیکی آب آشامیدنی در سطح خانوار بود. نمونه های آب از ظروف ذخیره آب آشامیدنی همه خانوارها با درخواست از مراقبین اولیه برای تهیه آب از ظروف برای محققان جمع آوری شد.

دستورالعمل WHO برای ارزیابی کیفیت آب آشامیدنی به عنوان یک روش جمع آوری نمونه آب در هر خانوار استفاده شد. نمونه‌های آب جمع‌آوری‌شده از هر منبع برچسب‌گذاری شد و در حین حمل و نقل در جعبه یخ نگهداری و در آزمایشگاه آنالیز شد. تمام نمونه های جمع آوری شده از نظر وجود کلیفرم مدفوع مورد بررسی قرار گرفتند.

یک نظرسنجی پایه بر روی مراقبت‌کنندگان اولیه، کودکان، ویژگی‌های محیطی و میزان شیوع اسهال قبل از استفاده مایع دستشویی بوژنه از پرسشنامه انجام شد.

داده ها توسط ناظران میدانی بر اساس بازدید بررسی شد. قبل از ورود داده‌ها، فرم‌های داده‌های خط پایه و پیگیری از نظر کامل بودن و سازگاری بررسی شدند. داده‌ها به داده‌های EPI نسخه 3.5.3 دوبار وارد شدند و تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از SPSS نسخه 20 انجام شد. برای مقایسه میزان بروز اسهال در کودکان زیر پنج سال بین گروه‌های مداخله و کنترل از آنالیز قصد به درمان استفاده شد.

مایع

داده های پایه در بین گروه مداخله و کنترل مورد تجزیه و تحلیل و مقایسه قرار گرفت. میزان اسهال در کودکان زیر پنج سال برای جوامع مداخله و کنترل اندازه گیری شد.

معادله تخمین تعمیم یافته با خانواده توزیع پواسون لگاریتم برای محاسبه نسبت نرخ بروز تعدیل شده و فاصله اطمینان 95 درصدی متغیر وابسته و متغیرهای کمکی استفاده شد. برای کیفیت آب، نمونه‌های آب برای حضور کلیفرم‌های مدفوعی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در بین جوامع مداخله و شاهد مقایسه شد.

در ارزیابی پایه، 612 خانوار در 15 تا 25 ژانویه 2015 مصاحبه شدند. خانواده، مراقبین اولیه، کودکان و ویژگی های محیطی به طور کلی در خانواده های مداخله و کنترل مشابه و متعادل بودند.